29 maja 2015

Recenzja Moonwalk jedynej autobiografii Mike:)

Dziś mam 15 urodziny :). Mama spytała mnie co najbardziej bym chciała na urodziny ,od razu powiedziałam, że chce Moonwalk.
Prezent dostałam dwa tygodnie wcześniej i od razu wzięłam się za czytanie.Uznałam że na moje urodziny dam recenzje tej cudownej książki.

Michael wydał autobiografie 1 lutego 1988 roku. Ja dostałam polskie wydanie z 1991.


Michael opisywał w niej początki swojej kariery od Jackson 5 przez The Jacksons po karierę solową.Pisał o powstawaniu albumów i opowiedział prawdę co do plotek z nim związanych w tym okresie i o wielu innych ciekawych rzeczach.

Książka ta jest cudowna i warta każdej ceny.Osobom które jeszcze jej nie mają ,radze kupić jak najszybciej i przeczytać , bo książka jest cudowna:).



9 komentarzy:

  1. Hej oczywiście życzę Ci wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :D. Chciałam się dowiedzieć czy wersja z 1991 różni się czymś od tej z 2009? Sama posiadam tą nowszą .... Cóż cena wygrała. ;)
    Jeszcze raz wszystkiego dobrego. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za życzenia:) Nie wiem czy czymś się różnią ,niestety.Wszędzie gdzie szukałam była wersja z 1991 lub 2010.

      Usuń
  2. Hejka :)
    Wpadłam na twój blog ''całkiem przypadkiem", ale od razu mi się spodobał. Opowiadanie jest cudne, takie inne, naprawdę inne, z wehikułem itd. będę tu częściej wpadać. A tak po za tym też mam wersje z 88 :) jest to mój największy skarb w kolekcji rzeczy z Michaelem, ale niestety książki na sklejki długo nie pociągną moja np. już się niestety sypie..
    Życzę dużo zdrowia z okazji urodzin :)

    Pozdrawiam :)

    PS: Jak byś chciała to zapraszam na mojego bloga z opowiadaniami o Michaelu :)
    ~MeryMJ

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka różni się trochę od tej z 2010 roku (mam obie). Oczywiście jest warta przeczytania, w zasadzie to obowiązkowa pozycja dla każdego fana. Trzeba ją przeczytać i to na pewno nie raz, a kilka razy, co jakiś czas do niej wracać.

    P.S. przed przecinkami nie robi się spacji, ale po nich, po kropkach również - następnym razem zwracaj na to uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ok, postaram się zwracać na to uwagę, i bardzo dziękuje za ten komentarz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, gdzie została kupiona książka? Nigdzie jej nie mogę znaleźć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akurat znalazłam w antykwariacie za 20 zł po długim szukaniu w internecie okazało się że jest w antykwariacie niedaleko nas. Normalna cena tej książki wynosi ok. 80zł jednak szukasz taniej musisz poczekać na okazje ;)Radze szukać w internecie na alegro, olx itp. na pewno znajdziesz :D

      Usuń
  6. Cześć, gdzie została kupiona książka? Nigdzie jej nie mogę znaleźć :P

    OdpowiedzUsuń